استاندار همدان:
به وبلاگ من خوش آمدید
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بحران آب و آدرس bohranab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 14
بازدید کل : 3795
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


 
استاندار همدان:

مسوولان اجرايي موضوع اشتغال و كم آبي جورقان را پيگيري مي كنند

همدان - استاندار همدان گفت: با توجه به اينكه اشتغال و كم آبي از جمله دغدغه هاي مردم شهر جورقان است مسوولان با جديت اين موارد را پيگيري مي كنند

1391/01/09 - 13:15

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا 'كرم رضا پيريايي' در برنامه شب فرهنگي در محل مسجد جامع شهر جورقان افزود: با توجه به اينكه مسوولان دولت عدالت محور مشكلات مردم را دغدغه هاي خودشان مي دانند به همين منظور براي رفع انها تلاش بيشتري مي كنند.

وي اضافه كرد: حضور مديران اجرايي در سفرهاي شهرستاني و برنامه عصر كاري و شب فرهنگي خود گوياي اين موضع است چراكه مسوولان در اين سفرها از نزديك با مشكلات مردم آشنا شده و براي رفع آنها همت مي گمارند.

وي با ذكر اينكه 80 سفر شهرستاني از زمان به دست گرفتن سكان استانداري همدان انجام داده است گفت: برنامه عصر كاري و شب فرهنگي از جمله وعده هاي اينجانب در سخنراني قبل از خطبه هاي نمازجمعه بود كه با حضور در شهر مريانج آغاز شد.

استاندار همدان سفر سوم هيات دولت را گام بزرگ پيشرفت عنوان كرد و گفت: يكي از نتايج و كاركرهاي مطلوي اين سفر حضور وزير كشور در شهر جورقان است.

وي اضافه كرد: 17 مصوبه نتيجه حضور وزير كشور در اين شهر بود كه بر اساس آمارهاي ارائه شده توسط مسوولان اجرايي در نشست عصر كاري بيشتر آنها به بهره برداري رسيده است.

استاندار همدان اضافه كرد: همچنين موانع و مشكلات برخي طرح ها در اين نشست مورد بررسي قرار گرفت كه تمامي اين موارد در كميته اي بررسي مي شود.

پيريايي در ادامه با بيان اينكه دادن وعده هاي كذب كاري درستي نيست تصريح كرد: مسوولان براي انجام خدمت در اين شهر حضور يافته اند و با پذيرش مسووليت خود را براي خدمت به مردم آماده كرده اند.

بالاترين مقام اجرايي همدان اضافه كرد: خدمت به مردم افتخاري بزرگ براي مسوولان به شمار مي رود و براي افزايش رفاه عمومي تلاش خواهيم كرد.

وي وحدت و همدلي مسوولان را لازمه خدمت بي منت به مردم برشمرد و گفت: مسوولان همدان در چارچوب تحقق 'جهاد اقتصاد' مجاهدت مي كنند.

چاپ از خبر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:,ساعت 8:39 توسط علی کیهانی شایان |